Reis-Egypte-011.reismee.nl

Dag12

Wederom begint de dag met wakker in het hotel. Nog op mijn hotelkamer dacht ik wat zou ik nog kunnen doen in egypte??? alles wat ik wilde doen heb ik gedaan. Maar ik ging eerst maar eten na het eten ging ik mijn foto's van de afgelopen week maar eens even bekijken. Huhh?? ooh nee toch daar kwam het grootste probleem van de vakantie kaartje met alle foto's kwijt !! waar kon die toch zijn toch niet bij de bed and brackfast ??? nou ik ben hem maar gaan zoeken en jawel naar 3 uur zoeken bleek dat de schoonmaker hem gewoon even in een kastje had gelegd om dat ze dacht dat hij anders kwijt zou raken Handig Handig Handig. Maar jaah naar de foto's kijken was het dan ook al inmiddels 15:00 tijd om even de stad in te gaan om wat souverniers te kopen. met tassen vol kleren souverniers en elextra op de terug weg maar even op een trasje gaan zitten en toen gaan eten in de avond maar weer even gezwommen en lekker naar bed

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!