Reis-Egypte-011.reismee.nl

Dag 8

Wakker worden in een rare omgeving midden in de woestijn op een matje stroo. dat is wel heel wat anders dan een lux hotel. maar goed ik hep er genoegen mee het is wel veel gezelliger dan het hotel. maar nu komt het tweede gekke ze eten hier vlees en luizen sochtends. bah wat vies gister ging het er nog net in maar nu kon ik het echt niet opeten. de mensen begrepen mij wel en zijden dat dit wel vaker voorkwam met europeanen na jaah ik dacht daar zijn wij europeanen voor. ik berijde mij maar voor om straks weer 3 uur een kameel op tegaan. na de kameel reis weer bij de taxi en alles ging in tegen overgestelde als gister nou jaah naar die lange reis met de taxi bij het hotel en het is inmiddels al weer 9 uur savonds in bed gaan liggen en meteen in slaap gevallen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!