Reis-Egypte-011.reismee.nl

Dag7

Om 5 uur opstaan en even eten en dan naar de taxi. 5 uur rijden en dan eindelijk in de gloeiend hete woestein terecht gekomen daar even kennis gemaakt met een man van de kameel en toen ermaar opzitten en 3 uur achter mekaar op een kameel zitten steeds dieper en dieper die warme woestijn in. onderweg wel een keer pauze gehad maar daarna weer verder. gelukkig had ik veel water bij me want ik hoorde dat het gwoon 45 graden was in nederland is het al bijzonders als het 30 graden is om 6 uur op een plek met allemaal huisjes terecht gekomen. de mensen waren hier heel vriendelijk en zagen er aardig uit het leek een beetje op een aflevering van groeten uit de rimboe ( daar deed het mij aan denken). daar ook gegeten tot ik erachter kwam dat ik hier ook zou gaan slapen maar de mensen waren zo gastvrij en vriendelijk. en ze hadden niet heel veel maar waren gwoon heel gelukkig samen. maar jaah het was al laat en toen gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!