Reis-Egypte-011.reismee.nl

Dag 6

om 8uur men bed uit *gaap* vandaag een wandeling langs rivier de nijl maken dat straks maar eerst ontbijten. Ik wil toch even zeggen dat het eten in dit hotel prima voor elkaar is.Maar goed daar breek ik de honger niet mee. na het eten even naar een soort vvv om te informeren over een tocht die ik morgen wil maken door de woestijn met een kameel. Na een paar telefoontjes en foldertjes is het al geregeld. morgen 6 uur word ik door een taxi opgehaald. Maar dat is pas morgen vandaag ga ik lang de nijl lopen. zo gezecht zo gedaan met de auto erheen gereden en lekker wandelen. Wat is de nijl een brede rivier dat is wel anders dan die dunne riviertjes in nederland. na lang wandelen weer terug naar het hotel en ja je raad het al weer een hapje eten. na het eten naar de sportzaal en even lekker vanatiek sporten daarna weer een paar biertjes drinken en dan slapen.................

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!