Reis-Egypte-011.reismee.nl

Dag3

Phoe vroeg licht in egypte om 5:00 dit word mischien wel de bijzonderste dag van mijn vakantie. snel nog even een broodje eten in het hotel en dan om 6:00 met mijn auto(die ik gehuurt hep) naar de piramide van cheops. Na 4uur rijden aangekomen bij de piramide(nu inmiddels al 10:00. Nog met een klein busje naar de piramide zelf en dan bij de piramides aangekomen. wat Gaaf ik hep er gwoon geen woorden voor dat was het4uur rijden echt wel waard. Eerst was ik zelf een uur daar rondgelopen daarnaa heb ik een gondleiding gehad van 3 1/2 uur. Nu inmiddels al3 uureven wat eten halen en dan maar weer voorbereiden op de terug weg auto vol tanken enzovoort nog even een leuk aandenken voor thuis kopen en wat fotos maken en dan om 4uur naar het hotel. nou nu weer 4uur gereden. nu al weer 8uur inmiddels bij het hotel aangekomen en dan maar even rustig naarde hotelkamer(nog nooitzo vroeg geslapen).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!