Reis-Egypte-011.reismee.nl

Dag 2

om 10:17 wakker geworden. Lekker geslapen vanacht nu naar de eetzaal......... ooohw? Waar was de eetzaal ookal weer. Uiteindelijk gevond maar het lijkt me straks handig omhet hotel te verkennen. Na het lekkere eten ga ikeerst maar eens even winkelen in cairo. en even naar een soort vvv om te kijken wat voor bijzondere dingen er in cairo zijn. daar raden ze mij aan om naar het egyptisch historisch museum te gaan. ik had een folder meegenomen en ben weer gegaan toen verder nog wat kleren gekocht en een zonnenbril die ik was vergeten. om 13:30 weer naar het hotel gegaan en even een gebakje gepakt(dat is handig aan een all-inclusief hotel. om 14:00 maar is even het hotel verkennen. nou dat is naar een uurtje wel gelukt. maar ik ben erachter gekomen dat het hotel ook een sportschool heeft. nou dat ging ik om half 4 maar even doen. lekker een uurtje gesport en toen regelrecht het zwembad in. pfoe wat is het warm in egypte. om 18:30 gegeten en 's avond even aan de bar een paar biertjes drinken. toen om 00:00 slapen,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!