Reis-Egypte-011.reismee.nl

Dag 1

's Ochtends nog even de laatste spullen pakken en met de fiets naar het station in twello. Daar wachten op de trein(die 10 minuten vertraging had) toen kwam uiteindelijk de trein eraan eenmaal in de trein er bija meteen weer uit want ik moest overstappen in apeldoorn. Toen richting schiphol. Inchekken ging snel dit keer.Toen wachten op het vliegtuig. ging allemaal redelijk voorvluchtig. Rond 14:00 aangekomen in cairo. Wat een weertje zech dat is wel even anders dan die 17 graden in nederland. Ik werd met de taxi naar het hotel gebracht onderweg stond mij een tweede verassing te wachten wat een drukte zech! gewoon een complete chaos in cairo de taxi chauffeur vertelde mij dat dit de rustigste dag van de week is. eenmaal uit de taxi gestapt het hotel naar binnen. wat een mooi hotel zech, spullen uitpakken en naar het zwembad 's avonds lekker eten en even msnen naar nederland gelukkig had ik mijn iPad meegenomen,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!